top of page

Takie nasze

Chciałabym się z Wami czymś podzielić. Będąc wczoraj na wieczornej Eucharystii poprosiłam miłosiernego Boga: ,,Naucz mnie Panie modlić się, ale tak prawdziwie", ponieważ czułam, że moja wiara słabnie. Moje błaganie zostało wysłuchane jeszcze tego samego dnia podczas naszego spotkania. Dostałam odpowiedź z ust naszego prezbitera Mirosława gdy powiedział: Najważniejsze priorytety naszej wiary to: 1/Wspólnota kościoła, 2/Eucharystia, 3/Czytanie Pisma Świętego, 4/Rozmowa z Bogiem. Wiedziałam że te słowa kieruje do mnie. Teraz wiem jak mam budować swoje chrześcijaństwo to znaczy na mocnych fundamentach. To tak jak z domem budując go musimy zadbać o mocne fundamenty,ponieważ będą nosiły ciężar całego budynku. Tak tez fundamentem naszej wiary jest Pan Jezus i przestrzeganie Jego nauk w życiu codziennym. Dlatego tak ważna jest Modlitwa która Nas z każdym dniem przybliża do Boga. EndFragment


bottom of page