top of page

Adwent

StartFragment

Otrzymaliśmy od Gosi kartki z myślami Św. o. Stanisława Papczyńskiego oto moja , którą wylosowałam:

O chrześcijaninie! Ty , który codziennie obmywasz twarz, codziennie oczyszczasz odzienie, codziennie zmiatasz dom ;dlaczego nie czynisz tego samego ze Świątynią Boga, którą ty jesteś? Zwróć więc uwagę na myśli całego dnia; rozważ, co powiedziałeś, a jeszcze pilniej , co zrobiłeś? Czy nie pominąłeś jakiegoś dobra, albo dopuściłeś się zła? Owszem badaj samą intencję, jaką się kierowałeś w swoich uczynkach, a oprócz tego zwróć na to uwagę, czy jakiegoś dobra nie można było wykonać lepiej?

Mój komentarz: Przed wylosowaniem poprosiłam Ducha Św. aby trafił do mnie tekst , który poprowadzi mnie przez Adwent i pokaże mi prawdę o mnie. I tak się stało.

Dla mnie najważniejszym słowem tego tekstu jest INTENCJA.

Owszem zmywam twarz, czyszczę odzienie i zmiatam dom. Nie zawsze potrafię jednak poradzić sobie z bałaganem w duszy. Zastanawiam się dlaczego tak , a nie inaczej postępuję? Teraz wiem , że mogę przeanalizować wydarzenia z mojego życia pod kątem intencji...

Gosiu dziękuję Ci, za prezent jest on ze mną cały czas .Czytam ten tekst kilka razy dziennie i uczę się LEPIEJ ŻYĆ.

Monika

EndFragment


bottom of page